Skip to main content
Home » Marketing » Αιώνια έμπνευση απο τον Andy Warhol

Αιώνια έμπνευση απο τον Andy Warhol. Κατά τη διάρκεια των γιορτών, βρήκα λίγο χρόνο για να χαλαρώσω καθώς και να εμπνευστώ. Το ντοκιμαντέρ για τον διάσημο καλλιτέχνη της pop κουλτούρας, Andy Warhol, όμως, με καθήλωσε. Η ζωή του και το έργο του με έκαναν να σκεφτώ πολλά σχετικά με τον κόσμο του digital marketing αλλά και τη Digilust.

Φωτογραφία

Warhol, ένας καλλιτέχνης που ποτέ δεν γνώρισε την πλήρη αποδοχή από τους κριτικούς της τέχνης. Αλλά κατάφερε να αφήσει μια ανεξίτηλη σφραγίδα στην ιστορία της τέχνης. Μετά το θάνατό του, η τέχνη του συνεχίζει να ταξιδεύει στο χρόνο και να εμπνέει. Η φωτογραφία ήταν το βασικό του μέσο, μετατρέποντας τα καθημερινά και απλά πράγματα σε τέχνη. Αυτή η σχέση με την καθημερινότητα και η επιρροή από τις νέες τάσεις και την τεχνολογία, καθώς και η ασχολία του με τα media και τη διαφήμιση, έχουν μια αξιοσημείωτη συνάφεια με τον κόσμο του digital marketing.

Social Media

Καθώς σκέφτομαι τον Warhol, αναρωτιέμαι πώς θα χειριζόταν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σήμερα. Πιστεύω, ότι, σίγουρα, θα είχε μια πρωτοποριακή προσέγγιση, αξιοποιώντας τη δύναμη του να προκαλεί και να εμπνέει. Άρα αυτό ήταν το πραγματικό μυστικό της επιτυχίας του. Η ικανότητά του να βλέπει την τέχνη στην καθημερινότητα και να τη μετατρέπει σε κάτι ξεχωριστό.

Andy Warhol: Art is what you cann get away with

Στον τομέα του digital marketing, υπάρχει το διάσημο απόφθεγμα του Warhol. ” Art is what you can get away with” που χρησημοποιήσαμε σε post μας στα social media, μπορεί να έχει διάφορες εφαρμογές. Πρόκειται για την ιδέα ότι η δημιουργικότητα και η καινοτομία συχνά περιλαμβάνουν τη υπέρβαση των συνηθισμένων ορίων άρα και την ανάληψη ρίσκων. Έτσι και στον κόσμο του digital marketing, αυτό σημαίνει την πειραματισμός με νέες προσεγγίσεις. Άρα αξιοποιούμε δηλαδή τα διαθέσιμα εργαλεία με ένα τρόπο κι ας είναι εκτός του συνηθισμένου.

Content Creation

Στον τομέα της δημιουργίας περιεχομένου, τα brands πρέπει να είναι πρόθυμα να ξεπεράσουν τα όρια του αναμενόμενου. Και αυτό μπορεί να σημαίνει τη χρήση μη συμβατικών μορφών, όπως διαδραστικά βίντεο ή εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας. Ακόμα και τη δημιουργία περιεχομένου που είναι εσκεμμένα παράξενο ή προκλητικό. Έτσι, κίνδυνος είναι πάντα παρών σε αυτού του είδους τις δημιουργικές προκλήσεις. Αλλά για τα brands που είναι πρόθυμα να διακινδυνεύσουν, τότε τα πιθανά οφέλη μπορεί να αποβούν τεράστια.

Τελικά, το απόφθεγμα του Warhol μας υπενθυμίζει ότι η δημιουργικότητα και η καινοτομία συχνά περιλαμβάνουν την ανάληψη ρίσκων καθώς και την υπέρβαση των συμβατικών ορίων. Λοιπόν στον κόσμο του digital marketing, αυτό σημαίνει την προθυμία να πειραματιστούμε με νέες προσεγγίσεις. Να αμφισβητήσουμε τις παραδοσιακές αντιλήψεις για το τι είναι “κατάλληλο” και να πάρουμε ρίσκα για να δημιουργήσουμε πραγματικά μοναδικό και ενδιαφέρον περιεχόμενο. Τότε με αυτόν τον τρόπο τα brands μπορούν να ξεχωρίσουν σε έναν όλο και πιο πολυσύχναστο ψηφιακό τοπίο και να δημιουργήσουν βαθύτερες συνδέσεις με το κοινό τους. Αιώνια έμπνευση απο τον Andy Warhol.

Είστε έτοιμοι να ξεπεράσετε τα όρια; Αν ναι, τότε επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα!

Δείτε εδώ τις υπηρεσίες μας αλλά και τους συνεργάτες μας.

Από την Μαρία Κουμιανού – Ιδιοκτήτρια της Digilust