Η αξία του digital marketing…και ποια είναι τα εργαλεία του για μία επιτυχημένη προβολή online
Με την εκκίνηση της τεχνολογίας του διαδικτύου, οι κανόνες του marketing επαναπροσδιορίστηκαν σε όλο τον κόσμο. Tο Διαδίκτυο ανέτρεψε τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν με τα Brands. Αυτό μετασχημλατισε τα οικονομικά του μάρκετινγκ που έχουν ξεπεράσει πολλές από τις παραδοσιακές στρατηγικές και δομές των εταιρειών. Για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ, ο παλιός τρόπος επιχειρηματικής δραστηριότητας δεν είναι πια βιώσιμος. Το ψηφιακό μάρκετινγκ σήμερα έχει γίνει ένας από τους βασικούς τομείς για τις επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο. Ξεκίνησε ως τρόπος επικοινωνίας και εξελίχθηκε όχι απλώς σε μια άλλη πηγή πρόσθετων εσόδων, αλλά το πιο σημαντικό, στην ανάπτυξη και διατήρηση μακροχρόνιων σχέσεων με διάφορα μέρη της αγοράς. Η διαδραστικότητα, ως το κύριο χαρακτηριστικό του Διαδικτύου, έχει επιτρέψει μια νέα διάσταση σύνδεσης μεταξύ όλων των συμμετεχόντων στην αγορά. Οι χρήστες του Διαδικτύου σήμερα αλληλεπιδρούν όχι μόνο μεταξύ τους αλλά και με τις προτιμώμενα brand τους. Αυτό έχει ανοίξει μία ευκαιρία στις επωνυμίες να μιλήσουν απευθείας με τους χρήστες τους και να τους γνωρίσουν καλύτερα.
Ένας από τους κύριους λόγους επιτυχίας του ψηφιακού μάρκετινγκ έναντι του παραδοσιακού μάρκετινγκ είναι το γεγονός ότι το πρώτο επιτρέπει στις επιχειρήσεις να παρακολουθούν τη συμπεριφορά των χρηστών σε πραγματικό χρόνο. Κάθε καμπάνια που ξεκινά ψηφιακά μπορεί να παρακολουθείται ως προς την απήχηση, την αφοσίωση και τη μετατροπή της. Αυτό έχει δώσει ένα εντελώς νέο νόημα στην έρευνα μάρκετινγκ για την κατανόηση των αναγκών των πελατών όπως ποτέ πριν. Έτσι, η ανάγκη συμπερίληψης του ψηφιακού μάρκετινγκ στη συνολική στρατηγική μάρκετινγκ της επιχείρησης θα συμβάλει μόνο στην καλύτερη επίτευξη των συνολικών στόχων μάρκετινγκ και των επιχειρήσεων, επιτρέποντας στις επωνυμίες να αποκτήσουν γνώσεις σχετικά με τη συμπεριφορά των καταναλωτών και να ικανοποιήσουν καλύτερα τις ανάγκες τους.
Χαρακτηριστικά μιας επιτυχημένης καμπάνιας ψηφιακού μάρκετινγκ
Ποιοτική Ιστοσελίδα
Ένας ποιοτικός ιστότοπος σήμερα είναι απαραίτητη προϋπόθεση πριν από τη δημιουργία μιας επιχείρησης στο διαδίκτυο. Όχι μόνο βοηθά την επιχείρησή σας να ξεπεράσει τα γεωγραφικά όρια για να προσεγγίσει εξελιγμένες προοπτικές, αλλά και να λειτουργήσει ως ψηφιακός προορισμός για το κοινό σας που μπορεί να έχει πρόσβαση 24×7!
Ισχυρή παρουσία στα Social Media
Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Twitter, το LinkedIn, το Instagram επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν και να μιλήσουν απευθείας με τους χρήστες τους. Η παρουσία σε αυτές τις πλατφόρμες όχι μόνο βοηθά τις επωνυμίες να εδραιώσουν την αξιοπιστία τους, να βελτιώσουν τις υπηρεσίες πελατών, αλλά επίσης παρέχει πληροφορίες για το τι θέλουν το κοινό σας.
Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης
Το SEO είναι αναπόσπαστο μέρος του ψηφιακού μάρκετινγκ σήμερα. Η διαδικτυακή κατάταξη μιας επιχείρησης σε διάφορες μηχανές αναζήτησης καθορίζει τη διαδικτυακή δημοτικότητα και συμβάλλει στην αύξηση των επισκέψεων στον ιστότοπο. Υπάρχει πολλή εσφαλμένη αντίληψη ότι οι προσπάθειες SEO θα οδηγούσαν σε άμεσα αποτελέσματα. Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε ότι το SEO είναι μια συνεχής διαδικασία και χρειάζεται χρόνο για να δείξει αποτελέσματα. Οι επιχειρήσεις πρέπει να διασφαλίσουν ότι μια αφοσιωμένη ομάδα εργάζεται για να διασφαλίσει ότι αναλαμβάνονται πρωτοβουλίες SEO εντός και εκτός σελίδας.
Email Marketing
Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν έχει να κάνει μόνο με τον βομβαρδισμό των εισερχομένων του κοινού σας με μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Πρέπει να προγραμματιστεί και να εκτελεστεί σωστά για να διασφαλιστούν οι μέγιστες αποδόσεις. Η αποστολή εξατομικευμένων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους χρήστες αυξάνει τις πιθανότητες να λάβετε άμεσες απαντήσεις μαζί με το να δείξετε ότι μια επιχείρηση ενδιαφέρεται. Προσαρμόστε τις προσφορές και την επικοινωνία για διάφορες ομάδες χρηστών με βάση το πού βρίσκονται στον κύκλο των επιχειρηματικών σας σχέσεων.
Συναρπαστικό περιεχόμενο
Το περιεχόμενο που χρησιμοποιείται σε διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες θα πρέπει να οδηγεί σε αυξημένα ποσοστά αφοσίωσης. Οι επιχειρήσεις πρέπει να διασφαλίσουν ότι δημοσιεύουν σχετικό περιεχόμενο σε διάφορες πλατφόρμες την κατάλληλη στιγμή. Το blogging είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να αλληλεπιδράσετε με το κοινό και να προχωρήσετε πέρα από την πώληση προϊόντων.
Φιλικό προς κινητά
Όλα όσα κάνει μια επιχείρηση ψηφιακά σήμερα θα πρέπει να είναι φιλικά προς τα κινητά. Η πλειονότητα των διαδικτυακών χρηστών σήμερα έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο από τα κινητά τους τηλέφωνα και αυτό θα πρέπει να αντανακλά σε κάθε πτυχή του διαδικτυακού μάρκετινγκ.