Skip to main content
Home » Marketing » Η σημασία της φωτογραφίας στο ψηφιακό μάρκετινγκ

Σε αυτό το άρθρο πρόκειται να σας δείξουμε γιατί μια εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ και πώς μπορείτε να κάνετε καλή χρήση της φωτογραφίας για τον ιστότοπό σας, τα προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τη διαφήμιση επί πληρωμή στο διαδίκτυο.

Τραβάμε φωτογραφίες εδώ και εκατοντάδες χρόνια, αλλά για να κάνουμε μια νικηφόρα παράσταση στις μέρες μας δεν χρειάζεται τίποτα περισσότερο από ένα smartphone. Οι μέρες της προσεκτικής ρύθμισης της κάμερας και της λήψης και, στη συνέχεια, να πρέπει να περιμένετε μια εβδομάδα ή περισσότερο για να αναπτυχθούν τα στιγμιότυπά σας έχουν παρέλθει εδώ και καιρό.

Χάρη στις ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές, είτε είναι αυτή που συνοδεύει το smartphone σας είτε αυτή που συνοδεύει τη δική της τσάντα, η λήψη εξαιρετικών φωτογραφιών είναι πολύ πιο εύκολη στις μέρες μας. Εξαιρετικά νέα για όποιον θέλει να προωθήσει την επιχείρησή του, να αυξήσει την επισκεψιμότητα και να προσελκύσει πελάτες, επειδή οι φωτογραφίες αξίζουν το βάρος τους σε χρυσό.

Γιατί η φωτογραφία είναι σημαντική;

Ο στόχος της διαφήμισης και του μάρκετινγκ είναι να πουλήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Αυτό ισχύει για κάθε είδους επιχειρήσεις, καθώς και για εκπαιδευτικά ιδρύματα και φιλανθρωπικά ιδρύματα. Ο ρολος της φωτογραφίας ως μέρος μιας καμπάνιας μάρκετινγκ επειδή εκτελούν μια ποικιλία λειτουργιών:

  • Τραβούν το μάτι ενός υποψήφιου πελάτη
  • Βοηθούν να γίνουν οι πιο περίπλοκες έννοιες απλές
  • Μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε για να βελτιώσετε την ελκυστικότητα ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας
  • Μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε για να συγκεντρώσετε τις ιδέες σας

Η αλήθεια είναι ότι μια καλή φωτογραφία μπορεί να κάνει μια σημαντική διαφορά, ανεβάζοντας μια μέση διαφημιστική καμπάνια σε μια εξαιρετικά αποτελεσματική. Γιατί ο ρόλος της φωτογραφίας είναι σημαντικός; Επειδή μπορούν να πουν μια ιστορία και μια ιστορία είναι απαραίτητη για την αφοσίωση των πελατών.

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, η φωτογραφία που χρησιμοποιείται στον ιστότοπό σας μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση των χρηστών. Κάποιοι λένε ότι οι αυξήσεις μπορεί να φτάσουν και το 161%. Η φωτογραφία μπορεί επίσης να συμβάλει στη βελτίωση των ποσοστών αφοσίωσης, της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας και της αντίληψης της επωνυμίας. Ας δούμε τους λόγους με περισσότερες λεπτομέρειες.

Αυξάνει την αντίληψη για την ποιότητα

Τα τρία τέταρτα των online αγοραστών χρησιμοποιούν εικόνες προϊόντων για να πάρουν τις αποφάσεις τους. Με άλλα λόγια, τους αρέσει να βλέπουν τι ακριβώς αγοράζουν πριν κάνουν μια αγορά. Για αυτόν τον λόγο, είναι σημαντικό οι εικόνες που χρησιμοποιείτε να είναι υψηλής ανάλυσης. Μια μέση εικόνα θα λειτουργήσει καλά, αλλά οι φωτογραφίες καλής ποιότητας θα βελτιώσουν ακόμη περισσότερο την αφοσίωση των χρηστών.

Οι φωτογραφίες είναι πολύ ευέλικτες

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε φωτογραφίες σε ένα ευρύ φάσμα μέσων, από τον ιστότοπό σας μέχρι πανό μέσω email, έντυπες διαφημίσεις και ας μην ξεχνάμε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Οι φωτογραφίες καλής ποιότητας ή το οπτικό περιεχόμενο είναι πολύ πιο πιθανό να κοινοποιηθούν στα κοινωνικά κανάλια, κατά ένα εκπληκτικό ποσοστό 40%. Γιατί συμβαίνει αυτό; Αυτό συμβαίνει επειδή το εύρος της προσοχής μας έχει μειωθεί και το κοινό σας προτιμά περιεχόμενο σύντομης μορφής, με τη μορφή memes, εικόνων, βίντεο κ.λπ.

Οι φωτογραφίες βοηθούν στην αύξηση της επισκεψιμότητας του ιστότοπού σας

Εάν χρησιμοποιείτε φωτογραφίες στον ιστότοπό σας, είναι πιθανό να λάβει έως και 90% περισσότερη επισκεψιμότητα από έναν ιστότοπο που δεν διαθέτει εικόνες. Αυτό συμβαίνει επειδή οι εικόνες βοηθούν την αξία SEO ενός ιστότοπου, μέσω της περιγραφής και των ετικετών, που βοηθούν την αναζήτηση ώστε να κατανοήσει με τι σχετίζεται ο ιστότοπός σας.
Μια σημαντική συμβουλή εδώ είναι να θυμάστε να συμπιέσετε τις εικόνες σας πριν τις ανεβάσετε. Κάνει τις εικόνες πολύ πιο εύκολες και πιο ελαφριές για τον χειρισμό του ιστότοπού σας, χωρίς να διακυβεύεται η ποιότητα. Εάν δεν συμπιέζετε τις εικόνες, είναι «βαριές» κάτι που επιβραδύνει τον ιστότοπό σας. Ένας ιστότοπος που αργεί να φορτώσει, για οποιονδήποτε λόγο, είναι πιο πιθανό να βγει και οι επισκέπτες σας θα αναπηδήσουν στους ανταγωνιστές σας.

Βελτιώνει την ταυτότητα της επωνυμίας

Οι φωτογραφίες που χρησιμοποιούν τον καλύτερο φωτισμό και αποτυπώνουν ένα θέμα από την καλύτερη γωνία θα σας βοηθήσουν να αποτυπώσετε την ουσία της επωνυμίας σας. Θα βοηθήσουν επίσης στη δημιουργία ταυτότητας επωνυμίας και θα δείξουν τι είναι μοναδικό στην επιχείρησή σας.
Όταν θέλετε να συμπεριλάβετε εικόνες στον ιστότοπό σας, είναι εύκολο και πολύ δελεαστικό να χρησιμοποιήσετε στοκ εικόνες. Ωστόσο, οι πρωτότυπες, μοναδικές εικόνες μπορούν να αυξήσουν τις μετατροπές έως και 35%. Επίσης, οικοδομείτε ένα επίπεδο εμπιστοσύνης εάν χρησιμοποιείτε τις δικές σας εικόνες και οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από εσάς.

Χρησιμοποιήστε φωτογραφίες για να βοηθήσετε τους πελάτες να οπτικοποιήσουν τα προϊόντα σας

) ρόλος της φωτογραφίας είναι φιλόδοξος. Με άλλα λόγια, οι πιθανοί πελάτες θα μπορούν να οπτικοποιήσουν την υπηρεσία ή τα προϊόντα σας ως μέρος της ζωής τους. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε φωτογραφίες για να τους δώσετε μια ιδέα για τα οφέλη που μπορούν να απολαύσουν εάν επιλέξουν να επενδύσουν στην εταιρεία σας.
Ένας από τους πιο ισχυρούς τρόπους για να βοηθήσετε τους πελάτες να γνωρίσουν την επιχείρησή σας και τι μπορείτε να κάνετε για αυτούς είναι να χρησιμοποιήσετε τη φωτογραφία.