Skip to main content
Home » Marketing » Η μεγαλύτερη παγίδα στο content για μικρές επιχειρήσεις

Η μεγαλύτερη παγίδα στο content για μικρές επιχειρήσεις

Οι περισσότερες μικρές επιχειρήσεις νομίζουν ότι το μυστικό στο content είναι να “εφευρίσκουν” κάθε μήνα κάτι νέο.

Να βρουν νέα ιδέα.
Να βρουν νέο trend.
Να βρουν νέα έμπνευση.

Και εκεί… χάνουν χρόνο, χάνουν ενέργεια, και στο τέλος κάνουν μια παύση στις αναρτήσεις γιατί νιώθουν ότι έχουν “στερέψει”.

Η αλήθεια όμως είναι το ακριβώς αντίθετο.


Brand δεν χτίζεις όταν λες κάτι “καινούριο”.

Brand χτίζεις όταν το κοινό αρχίζει να αναγνωρίζει τα ίδια 3-4 βασικά μηνύματά σου — ξανά και ξανά — σε διαφορετικές εκφράσεις, παραδείγματα και μορφές.

Αυτό είναι το consistency.

Δεν χρειάζεσαι 30 ιδέες τον μήνα.

Χρειάζεσαι 4 πυλώνες που να επαναλαμβάνονται.

Χρειάζεσαι μια στρατηγική που σε βοηθάει να επιστρέφεις στους ίδιους πυλώνες συνεχώς — με νέο τρόπο κάθε φορά — έτσι ώστε το κοινό να καταλαβαίνει ΠΟΙΟΣ είσαι και ΤΙ πρεσβεύεις.


Consistency → όχι ποσότητα

Στρατηγική → όχι brainstorming της τελευταίας στιγμής

Έτσι δουλεύουμε στη Digilust.

Πρώτα ορίζουμε τον κορμό του brand.
Μετά φτιάχνουμε τις επαναλαμβανόμενες θεματικές.
Και κάθε μήνα, παράγουμε περιεχόμενο που “χτίζει” πάνω σε αυτό — όχι περιεχόμενο που “καίγεται” κάθε εβδομάδα.


Άσκηση:

Αν έπρεπε να κρατήσεις μόνο 4 βασικά μηνύματα για την επιχείρησή σου… ποια θα ήταν;